Adormir-se

Potser sóc presumit, potser m'agrada sortir bé al carrer, potser no soporto no rebre una dutxa abans d'acabar d'obrir els ulls.

A tots ens ha passat.

9 am: Kiticlín Kiticlín. El despertador sona.

9:00:30 am: KitiPLOM!. El despertador cau a terra maltractat per una mà plena de pes mort.

...zZzZ... 5 minuts més ...zZzZ...

9:53 am: KitiMerda!

Has quedat a les 10:30 i per art de màgia el teu rellotge "biològic" t'ha d'espertat 37 minuts abans.

9:53:48 am: Em pixo!
9:54:51 am: Que l'aigua es calenti ja!
9:56 am: Em quedaria 3 hores sota l'aigua però... m'he adormit collons!
10 am: M'he d'assecar ràpid ràpid.
10:02 am: On cony tinc els calçotets?
10:04:45 am: O surto ja o ni arribo a fer tard!

Això és de les coses que més ràbia fa.

Això... a tots ens ha passat




6 comentarios:

_Júlia_ dijo...

uooo..jo tmb vui k el meu rellotge biològic em desperti 37 minuts abans... xk a mi em desperta o 10 minuts abans...o 10 minuts després?¿?¿?¿ aaaaaggghhh*

solució: 10.000 alarmes diferents:
- bon dia!
- aixeca't ja!
- va, k fas tard!
- k t'aixekis!
- justa, molt justa!
- ho sento, ja no arribes!


(akestes son algunes d les meves..vaig variant... :P )

i dspres d'aixecar-te a corre cuita del llit..el cap no és el mateix... el cap fa maal! no pot se! a sobreeee k fas tard el cap et dóna voltes?
i cla, no pots esmorzar si fas tar..i dsprés no és només el cap, sinó també la panxa, que ara fa soroll!

res, k això d'aixecar-se és massa complicat! sats k? kontinuare dormin... "zzzzzzzzzzzzz"

-somia coses makes-

alba_cor dijo...

molt bona nen!!!!

si crec que el pitjor artefacte que ha pogut inventar l'ésser humà és el despertador jejejeje
un petonas!!!

alba de la web

Unknown dijo...

Holaa Enric.
:) Molt bó el text amb les "onomatopeies"
Doncs spero q tot t vagi mb.

records, i passa un bon dia.
Deww

Rafa Delgado dijo...

Oh i tant.

Lîtus dijo...

Hola crack!

He intentat felicitar-te al flog, però sempre està a bessar de comments, així que ho faig per aquí: felicitats, ets un actoràs.

Aniré passant-me per aquí.
Que vagi bé!

__________________________________________
Pelouse sur l'Océan (el meu blog): Cinema, teatre, electrònica, crítica i molt més

laparkercat dijo...

ja ves