Without taxi

Verd, 1-2-3. Encapçalament per excel·lència dels nostres amics groc i negres.

Avui, sortint al meu balcó que dóna a una Gran Via de Barcelona m'he preguntat qué passaria si les abelles motoritzades deixessin de fer servei.

Un embús monumental esdevenia sota els meus peus, feia poc més de 10 minuts que una infinitat de "clack-sounds" havien fet llevar-me d'un somni que no recordo bo ni dolent, més aviat fosc, sense imatge.

Com una filera de formigues obreres, les abelles esperaven una seguida de l'altra, així fins arribar a fer fileres de 8 o 10 abelles a 3 dels 6 carrils.

Si aquestes abelles o vespes grogues i negres no hi fossin, la gent agafaria més el metro, el bus, el bicing, la seva bici... o potser el cotxe o la moto, o potser els patins o patinet. Però menys quantitat de vehicle crec que hi hauria.

No em feu cas, avui m'he aixecat en contra els taxis. JO, un que fins tenir moto es deixava cada mes un quart del seu sou en aquestes abelles terribles de l'asfalt.

Abans els gaudia, ara, els pateixo, i molt!

No hay comentarios: