TV or not TV

TV or not TV, aquesta és la qüetió.

Després d'un matí ple de pluja i vent observat des del meu balcó, i després de decidir no anar al gimnàs per quedar-me dormint, ha sortit el Sol, s'han esvaït els núvols, ha desaparegut el mal temps.

Esmorzar, mirar el correu, parlar amb gent guapa pel meu servidor de missatgeria instantània (quina ràbia dir-ho així) i... posar al tele "aveurequèfan"...

TVE: El padre de Monica Pont vuelve a atacar a su hija (Por la Mañana)
TV2: Pel·lícula dels 60, espanyolada, per iaies que tenen a mig fer el dinar.
TV3: Matins punt SI, Matins punt SI, senyor Cuní (com diria en Monegal), manifestació Okupa.
K3: En Lucky Lucke!
T5: Agressions escolars pràcticament en directe. (El Programa de Ana Rosa)
A3: Avanç informatiu - bombardejos afgans.
4: L'advocat del Julian Muñóz al programa de la Campoy on ens van vendre a l'estrenar-se que no es parlaria del cor...
BTV: El temps... més mentides.
3-24: Campanya de CiU amb en Yoda.
La Sexta: Bricolatge.
Sabadell: Tarot.
TT: Xiko buska xika pa tomá argo eta noxe i ir a plalla nudista...



Què em de fer?


...not TV...

5 comentarios:

Gemme dijo...

Que bo! Obviament em refereixo al comentari...perquè la situació és patètica. Muaks.

Unknown dijo...

veient la programació només em queda pensar que el món s'acaba!! jajaja


Ah, i tot i que el Cuní en si mateix fa molta ràbia, quan llegeixo i/o sento lo de "matins punt si, matins punt no" no puc evitar riure!


Arianna

www.fotolog.com/la_padrineta

Marina Raurell dijo...

l'unic que valia la pena doncs, el lucky luke! m'encantaven aquests dibuixos...

haver anat al gimnas perquè total, pel mati no foten res de bo a la tele... el poc que es pot aprofitar ho fan a la nit. (demà house.hehe)

apa, ja me estrenat com a comentarista del teu bloc.a veure si m'hi paso sovint.

marina

PS: si, fot rabia dir mensajeria instantanea...

salipebre dijo...

hem de desprogramar la tele i que nomes es pugui veure el dvd.

tv is dying... per desgracia, ja que com a invent esta molt be jeje.

laia dijo...

olaaa!!

estava mirant el teu fotolog...i ja k em konvides ha entrar al teu blog..donks aki estik..jij

m'agrada llegir els teus eskrits....a per cert! no krek k tenrekordis, b, segur k no, xo ens vem veure una nit a la bisbal, eren les festes, i ens vem creuar la mirada, i vem estar 5 segons mirant.nos...jaja em va fer gracia...

weno...k vagi b!!